W sumie od 1985 roku do sierpnia 2007, w pocie czoła i nie tylko, wykonałem 2186 lotów i wylatałem ogólnie 1300 godziny na samolotach : MiG-21 M, MF, UM, BIS, MiG-29 UB, GT, G, TS - 11"ISKRA", trochę Zlin 42 , ostatnio M-20 MEWA i trochę szybowce. Nie latałem na LIM-ach czego bardzo żałuję ..... buuuuuuuuuu. ;-((((

 

Cena którą zapłacisz by być pilotem tak naprawdę nigdy nie zagwarantuje Ci że nim będziesz.

 

 

 

Jako podchorąży IV roku, nawet czasami sobie postrzelałem.

 

 

 

To jest mój przyjaciel Józek, Józek B. pilot SU-22. Takiego kumpla życzę każdemu. Zdjęcie zrobione pod koniec listopada 1991 roku tuż przed promocją. Koniec szkoły.

 

 

 

W czasie lotu po trasie na wysokości 6500 m , na samolocie o numerze bocznym 9111(teraz stoi jako pomnik na poznańskim lotnisku w Krzesinach) nad chmurami pyknąłem sobie zdjęcie. No bo taki lot po trasie to same nudy.

 

 

 

 

     

 

 

 

 

Jeżeli lot jest powyżej 11 000 m to trzeba zakładać takie fajne ubranko. Dopasowane jak ta lala, a niewygodne..........jak nie wiem co. Co by nie mówić gdyby coś się stało - ratuje życie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

Swego czasu przez kilkanaście dni byli u nas angole z XI eskadry z Leeming którzy latają na samolotach Tornado.

 

 

 

 

 

 

A to nasza słynna wiejska warownia czyli malborski zamek. Zdjęcie zrobiłem z wysokości 400 m z samolotu TS-11 "ISKRA"

 

 

 

 

Ćwiczenia "Orli Szpon" w 1997 roku, historyczne bo lataliśmy wtedy na przechwycenia z F-16 i to była akurat niedziela.

 

 

 

1996 rok - pokazy w Bydgoszczy. Pułkownik Wiesław Jarmułowicz dowódca skrzydła F-18 ( niestety nie ma go na zdjęciu ) był tak uprzejmy że zabrał nas do hangaru gdzie umieszczony był symulator F-16 z realną kabiną. Gość w kombinezonie to pilot z F-16 polskiego pochodzenia kpt. John Moraviec. Symulator na zdjęciu to wersja F-16 z joystikiem .

 

 

 

Dyżur bojowy, polega to na tym że piloci siedzą całą dobę na lotnisku. Jak robi się ciepło i świeci słoneczko nie ma siły żeby wytrzymać w czterech ścianach. Ja tu jestem właśnie na jednym z takich dyżurów.

 

 

Później qurde też było wiele fajnych chwil przy których niestety nie było ani kamery ani aparatu i nie mogę tu tego pokazać.

 


Stary i niecały skład byłego 41-ego PLM Malbork


Zdjęcia zrobione są przez Pana Rafała Tokarskiego

Na obydwu zdjęciach jestem pierwszy z prawej

 

Oczywiście nad morzem musimy być w stosownych garniturkach szytych na miarę


Kilka fotek zrobionych nad morzem

 

 

 

A tu końcówka naszego pięęęęęknego polandu. Sam koniuszek Helu. 


Jeden z moich lotów szkoleniowych na MiG-29 


A teraz ...................................????????????????????????

Znalazłem takie różowe okulary. Nie jest to wcale takie proste.


II etap mojego życia zaczął się już w listopadzie 2007 w ROYAL STAR. Tam wznowiłem licencję zawodową i przeszkoliłem się na M-20 "Mewa".

Następnie zrobiłem kurs ATPL w euroLOT no i  nareszcie dostałem dokumenty z firmy. 

                                                        

 


 

[ 41 eskadra lotnictwa taktycznego ] [ to co mnie kręci ] [ pozdrowienia ] [ newsy i linki ]

home